Patiententevredenheid Podotherapie H&L

Patiententevredenheid Podotherapie H&L

Patienttevredenheid Podotherapie H&L

Stap 1 van 3

33%
  • Deze vragenlijst heeft tot doel de kwaliteit van de podotherapie te meten zoals deze door (ouders/verzorgers van) patiënten wordt ervaren. Zo kan de zorg beter worden afgestemd op uw wensen. Het kost u ongeveer 3 minuten om de vragenlijst in te vullen. Bij iedere vraag willen wij u verzoeken een cijfer te selecteren tussen de 1 en 10. Waarbij 1 het laagste cijfer is en 10 de hoogste waardering aangeeft. Het kan zijn dat u het gevoel heeft dat een bepaalde vraag niet op u van toepassing is of dat u een bepaald aspect niet heeft ondervonden. Beantwoord deze vraag dan met ‘niet van toepassing’. De vragenlijst wordt anoniem verwerkt.
  • Hiermee bedoelen we de bereikbaarheid per mail en de website.
  • Hiermee bedoelen we de bereikbaarheid van de praktijk per auto, fiets en/of openbaar vervoer.

Deel dit

SAMENWERKING PARTNERS

De samenwerking wordt vormgegeven door een gestructureerd periodiek groepsoverleg, gemeenschappelijk uitgevoerde en gefinancierde projecten, en een Podomedics dienstencentrum. Podomedics leden staan allen voor een uiterst deskundige podotherapeutische behandeling.

Meer weten
Patiententevredenheid Podotherapie H&L
Patiententevredenheid Podotherapie H&L